Flyselskabet kræver, at du opdeler servicegebyret i to separate trin. I det første trin betaler du for billetten. I det andet trin opkræves du et servicegebyr og betaler for andre tjenester (f.eks. købt forsikring). Du kan få adgang til hvert trin, når du vælger din betalingsmetode.
Hvis et lavprisflyselskab som Ryanair kræver bekræftelse af din booking, vil du modtage en e-mail fra os eller flyselskabet med de relevante oplysninger og et link til bekræftelsesformularen.
Dette er standard praksis, og din billet vil stadig være gyldig. Men hvis du ikke bekræfter din booking, vil du ikke være i stand til at administrere den. Derudover vil du ikke kunne foretage online check-in, og du skal betale et gebyr i lufthavnen (ca. 55 € pr. person pr. flyvning).
Før du begynder at tjekke din booking, skal du forberede følgende:
Bekræftelsesformularen kan bestå af flere trin, så følg instruktionerne på flyselskabets hjemmeside. Indtast de nødvendige oplysninger og giv de nødvendige tilladelser. Flyselskabet kan også bede om en scanning eller et foto af det dokument, der blev brugt til at foretage bookingen, og et foto af dit ansigt.
Find ud af mere i guiden: Bookingbekræftelse hos flyselskab.
Hvis dit fly er blevet aflyst af flyselskabet, har du ret til at vælge mellem en ny flydato eller en refusion for din billet i stedet. Det er op til flyselskabet at beslutte sig for refusionsformen (du kan f.eks. modtage en kupon, point eller penge).
Hvordan du forholder dig afhænger af, hvem der håndterer din booking, og hvem der kontakter dig: eSky eller flyselskabet direkte (få mere at vide om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskaber). Du finder aktuelle oplysninger om, hvem der håndterer din booking i e-mailen, vi sender dig sammen med din flybillet. Når der står: "Du kan tjekke de aktuelle oplysninger om din booking her". - Din booking håndteres af eSky. Hvis den meddelelse, du modtager, lyder: "Du kan finde de aktuelle oplysninger om tidsplanen på flyselskabets websted". - Din booking håndteres direkte af flyselskabet.
Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.
eSky kontakter mig
Hvis oplysninger om flyaflysningen er blevet sendt til din e-mailadresse af eSky, er refusionsproceduren som følger:
Administrer din booking på din konto.
Flyselskabet kontakter mig
Hvis oplysningerne om flyaflysningen blev sendt direkte til din e-mailadresse af flyselskabet, er processen for omlægning eller refusion udelukkende baseret på flyselskabets politik. I dette tilfælde vil du modtage alle oplysninger direkte fra flyselskabet herunder næste trin, som er en liste over tilgængelige refusionsmuligheder og opdateringer om status for din sag. For at få en refusion skal du følge de oplysninger, der er sendt til dig, og kontakte flyselskabet direkte f.eks. via e-mail eller telefon.
Husk: Refusion for ubrugte billetter inkluderer billetprisen og lufthavnsgebyrer. Andre eSky-tjenester, der er købt sammen med billetten, refunderes muligvis ikke.
Venter du på refusion for en billet, der ikke er brugt? Du kan være sikker på, at hvis flyselskabet har accepteret dette, vil du helt sikkert modtage dine penge. Ventetiden kommer an på flyselskabet og kan tage fra 3 dage og op til 3 måneder. Nedenfor finder du oplysninger om, hvem der kontakter dig vedrørende refusionen (find ud af mere om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskabet).
Husk: Refusioner sker meget hurtigere, hvis du vælger en kupon eller point, end hvis du vælger at overføre penge til din konto eller dit kort. Tilgængeligheden af refusionsmuligheden afhænger af det flyselskab, hvor du har en billet fra.
Du finder en liste over dokumenter, der kræves til din rejse, på din konto. Når du er logget ind, kan du få adgang til dine bookingoplysninger og kontrollere modulet "Påkrævede dokumenter". Den hurtigste måde at få adgang til din konto på er ved at installere eSky-appen.
I EU og nogle lande uden for EU behøver du kun et identitetskort for at krydse grænsen. For at finde ud af hvordan dette fungerer i de enkelte lande, kan du besøge vores hjemmeside.
Din konto giver dig mulighed for at administrere dine bookinger hurtigt og nemt. Hvad betyder dette?
På din konto kan du:
Læs artiklen for at få flere oplysninger om dine muligheder på din konto.
Din konto kan oprettes på få øjeblikke enten på vores hjemmeside eller ved hjælp af eSky-appen. Hvis du ikke allerede har appen, kan du downloade den for at få adgang til dine bookinger når som helst.
Der er tre måder at gøre dette på:
Hvis du ikke er på en rejse, men gerne vil kontakte os om en booking, skal du logge ind på Din konto. Dette giver dig mulighed for at administrere din booking og finde alle de oplysninger, du har brug for. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste dit bookingnummer i feltet og klikke på 'Tilføj booking’.
Husk: Import af bookinger til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse som din konto.
Ved at installere eSky-mobilapplikationen har du øjeblikkelig adgang til alle funktioner.
Hvor du finder dit boardingkort eller din bekræftelse afhænger af, om du bliver kontaktet af eSky eller direkte af flyselskabet (læs mere om eSky-understøttede bookinger). Du finder de relevante oplysninger i e-mailen, vi sendte dig med din billet.
Hvis der står: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her". - Din booking håndteres af eSky. Hvis din booking håndteres direkte af flyselskabet, vil den meddelelse, du modtager, sige: "Du kan finde de seneste oplysninger om tidsplanen på flyselskabets hjemmeside".
Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.
Jeg bliver kontaktet af eSky, eller jeg bliver kontaktet af flyselskabet, men jeg har købt check-in hos eSky.
Boardingkort eller bekræftelser sendes til den e-mailadresse, du angav, da du bookede din billet, og vil være tilgængelige på din eSky-konto 24 til 8 timer før din planlagte flyvetid. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. Indtast dit bookingnummer i feltet og klik på "Tilføj booking".
Husk: Import af bookinger til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse som din konto. For øjeblikkelig adgang til at administrere dine bookinger skal du installere -mobilappen.
Hvis din rejse består af flere flyvninger, vil billetterne eller bekræftelserne blive gjort tilgængelige separat på din eSky-konto og sendt i separate e-mails: 24 til 8 timer før hver flyvnings afgang.
Eksempel nr. 1
Hvis du flyver:
Du modtager boardingkort eller bekræftelser:
Eksempel nr. 2
Hvis du flyver:
Du modtager boardingkort eller bekræftelser:
Hvis dit fly har afgang om mindre end 8 timer, og du endnu ikke har modtaget en e-mail med dine boardingkort eller check-in-bekræftelse, bedes du tjekke din eSky-konto eller din spammappe for at se, hvilken e-mailadresse der blev angivet, da du foretog din booking. Det er muligt, at billetterne er blevet sendt til en anden e-mailadresse.
Husk: For flyvninger, der kræver yderligere oplysninger på check-in-formularen, sendes boardingkort eller bekræftelser, forudsat at de krævede oplysninger er udfyldt. Hvis du rejser med mere end én passager, skal du sørge for at give oplysninger om hver passager.
For at sikre at du kan komme ombord på dit fly, skal du downloade og udskrive hvert boardingkort eller check-in-bekræftelse, der sendes til dig af eSky eller downloades fra din konto. Du kan også downloade dem og gemme dem på en mobil enhed (smartphone eller tablet) for at tage det med dig.
Ved check-in får du udstedt et boardingkort, så du kan gå ombord på flyet. For lavprisflyselskaber (f.eks. Ryanair, Wizz Air, easyJet) er det obligatorisk, og manglende boardingkort (printet eller gemt på en mobil enhed) vil resultere i et gebyr i lufthavnen eller afvisning af boarding.
Check-in-proceduren varierer fra flyselskab til flyselskab og afhænger af, om du bliver kontaktet af eSky eller direkte af flyselskabet (få mere at vide om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskaber). Du finder de relevante oplysninger i e-mailen, vi sendte dig sammen med din billet.
Hvis der står: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her". - Din booking behandles af eSky.
Hvis den meddelelse, du har modtaget, siger: "Du kan finde de seneste oplysninger om tidsplanen på flyselskabets hjemmeside". - Din booking håndteres direkte af flyselskabet.
Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.
Jeg bliver kontaktet af eSky, eller jeg bliver kontaktet af flyselskabet, men jeg har købt check-in hos eSky.
Vi checker ind på dine vegne. For at gøre dette har vi brug for dine oplysninger og oplysninger om dem, der rejser med dig.
Du finder et link til dataformularen på din billet eller på fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere en booking. Indtast dit bookingnummer i feltet og klik på "Tilføj booking".
Husk: Import af bookinger til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse som din konto.
Udfyld venligst formularen så hurtigt som muligt. Dette vil gøre det muligt for os at checke dig ind og sende dig boardingkort eller en bekræftelse på check-in, så snart flyselskabet har åbnet check-in.
Husk: Det er muligvis ikke muligt at forberede dig til check-in, hvis oplysningerne gives senere end 24 timer før afgang.
Husk: Hvis din rejse består af flere flyvninger, vil boardingkortene eller bekræftelserne blive gjort tilgængelige separat på din eSky-konto og sendt i separate e-mails: 24 til 8 timer før hver flyvnings afgang.
Lavede du en fejl, da du indtastede dine passageroplysninger på check-in-formularen, eller da du checkede ind online? Giv os besked så hurtigt som muligt ved hjælp af vores kontaktformular.
Vi vil kontrollere, hvad der skete og tilbyde dig alternative check-in-muligheder for at sikre, at din rejse går som smurt.
Hvor og hvordan du angiver dine oplysninger afhænger af, om du bliver kontaktet direkte af flyselskabet eller af eSky (find ud af mere om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskaber). Du finder de relevante oplysninger i e-mailen, vi sender dig sammen med din flybillet, med titlen "Din elektroniske billet". Når der står: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her". - Din booking behandles af eSky. Hvis din booking håndteres direkte af flyselskabet, vil den meddelelse, du modtager, lyde: "Du kan finde de seneste oplysninger om tidsplanen på flyselskabets hjemmeside".
Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.
Jeg bliver kontaktet af eSky, eller jeg bliver kontaktet af flyselskabet, men jeg har købt check-in hos eSky.
Du finder linket til check-in-formularen to steder:
Hvis vi ikke har modtaget de nødvendige oplysninger fra dig senest 7 dage før afrejse, sender vi dig en påmindelsesmail med et link til formularen.
Hos eSky kan indchecket bagage købes ved booking af billet eller efter booking. Dog senest 48 timer før afgang.
For at købe ekstra bagage skal du gå til fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. Indtast bookingnummeret i feltet, og klik på "Tilføj booking".
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse, som din konto blev oprettet med.
Det er værd at bruge eSky-mobilapplikationen, som giver dig øjeblikkelig adgang til din booking. Du kan også købe ekstra bagage ved hjælp af kontaktformularen.
Eksempler på betingelser:
Ryanair (pris pr. passager):
Wizz Air (pris pr. passager):
For information om andre flyselskaber, klik her.
* Priserne fastsættes af flyselskaberne og kan variere. De viste beløb er vejledende.
For at finde ud af hvad du må medbringe ombord, og hvordan du checker din bagage ind, se vores artikel.
Flyselskaber skelner normalt mellem tre typer bagage - personlige genstande, håndbagage (kabinetaske) og indchecket bagage (bagage placeret i flyets lastrum).
For at se hvilken bagage du må medbringe på en rejse eller for at købe indchecket bagage, skal du gå til fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Har du ikke en konto? Opret en og importer din booking. Indtast bookingnummeret i feltet og klik på "Tilføj booking".
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse, som din konto blev oprettet med.
Det er værd at bruge eSky-mobilapplikationen, som giver dig øjeblikkelig adgang til dine bookinger.
Prioriteret boarding giver dig mulighed for at få plads forrest i køen og undgå lange køer.
Nogle lavprisflyselskaber (f.eks. Ryanair og Wizz Air) tillader dig også at medbringe ekstra håndbagage som en del af ovenstående tjeneste. Dette er dog ikke reglen, så kontroller altid, hvad der er inkluderet i tjenesten, før du køber den.
Du kan købe prioriteret boarding, når du booker din billet eller på et senere tidspunkt via din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i feltet og klikke på "Tilføj booking".
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse, som din konto blev oprettet med.
For øjeblikkelig adgang til din konto er det værd at bruge eSky-mobilapplikationen.
Grænser for bagage fastsættes af de enkelte flyselskaber. Det betyder, at det er bedst at tjekke, hvor meget bagage du må medbringe, før du køber din billet.
Du har allerede en billet, du gør dig klar til at rejse og vil tjekke, hvor meget bagage du kan tage med dig på flyet? Brug fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto, hvor du finder alle de oplysninger, du har brug for om din tilladte bagagemængde. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. Indtast bookingnummeret i feltet og klik på "Tilføj booking".
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.
Brug eSky-mobilapplikationen for øjeblikkelig adgang til din konto.
Oplysninger om købt bagage kan findes i sektionen "Bagage" på din elektroniske billet. De gælder for hver passager individuelt. Du kan også tjekke dem på din eSky-konto. Når du er logget ind, skal du vælge "Mine bookinger" og gå til afsnittet "Passagerer". Hver rejsende tildeles en tilladt bagagemængde.
Husk: Hvis din bagage blev købt senere end din billet, kan du finde opdaterede oplysninger på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i feltet og klikke på "Tilføj booking". For nemheds skyld kan du installere eSky-mobilapplikationen.
Du finder det 10-cifrede eSky-bookingnummer på din billet, som vi sendte til dig i e-mailen med emnet: "Din elektroniske billet". Hvis du ikke kan finde den, skal du tjekke din konto eller din spammappe og sørge for, at du har den e-mailadresse, du brugte, da du bookede.
For at finde ud af om du kan annullere din billet og få en refusion, skal du bruge kontaktformularen eller tjekke refusionsmuligheden på din konto.
Hos de fleste lavprisflyselskaber (herunder Ryanair, Wizz Air, easyJet) er det ikke muligt at få refunderet en købt billet. Flyselskaberne angiver i deres bookingbetingelser, at deres billetter ikke kan refunderes.
For ruteflyselskaber (f.eks. LOT, Lufthansa, Air France) er muligheden for at refundere billetter angivet i prisbetingelserne.
Du kan tjekke status for din booking på en af to måder. Den metode, du vælger, afhænger af, om du bliver kontaktet af eSky eller direkte af flyselskabet (få mere at vide om eSky-bookinger understøttet af flyselskaber). Du finder de relevante oplysninger i e-mailen, vi sendte dig sammen med din billet.
Hvis den indeholder følgende: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her" - Din booking håndteres af eSky. Hvis din booking håndteres direkte af flyselskabet, vil den besked, du modtager, lyde: "Du kan finde de seneste oplysninger om tidsplanen på flyselskabets hjemmeside".
Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.
eSky kontakter mig
Den aktuelle status for fly- og hotelbookinger samt Fly+Hotel-pakker kan findes på fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i det angivne felt og klikke på "Tilføj booking".
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger foretaget med den samme e-mailadresse, der blev brugt til at oprette din konto.
For nemheds skyld kan du installere eSky-mobilapplikationen. Dette giver dig øjeblikkelig adgang til din konto og din booking.
Vi sender også oplysninger til din e-mailadresse i tilfælde af en ændring af tidsplanen eller flyaflysning. Vi anbefaler, at du tjekker flyveplanen på din eSky-konto 12 timer før det planlagte afgangstidspunkt og følger eventuelle meddelelser, der sendes til den e-mailadresse, du angav, da du bookede dine billetter.
Den måde, du kan administrere din booking på, afhænger af, om den håndteres af eSky eller direkte af flyselskabet (du finder disse oplysninger i e-mailen med din billet (find ud af mere om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskaber).
Hvis den indeholder følgende tekst: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her" - Din booking håndteres af eSky. Hvis den besked, du modtager, lyder: "Tjek flyselskabets hjemmeside for opdaterede flyoplysninger" - Din booking håndteres direkte af flyselskabet.
Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.
eSky kontakter mig
Du kan administrere dine bookinger via din eSky-konto. For at få adgang til din konto når som helst og hvor som helst skal du installere mobilapplikationen. Her kan du:
Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i feltet og klikke på 'Tilføj booking’.
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger foretaget med den samme e-mailadresse, der blev brugt til at oprette din konto.
Du kan lære mere om din konto i vores artikel.
Hvis du ønsker at booke et bestemt sæde, f.eks. ved et vindue, med ekstra benplads eller ved siden af dine medpassagerer, kan du gøre det, når du booker din billet hos eSky (kun tilgængeligt hos udvalgte flyselskaber) eller ved at bruge kontaktformularen. Hvis du bruger formularen, bedes du sende os oplysningerne mindst 24 timer før afgang.
Flybookingsystemer tildeler sæder tilfældigt på flyet, så hvis du rejser med nogen, skal du overveje, hvor du vil sidde (den eneste undtagelse er, når et barn rejser med en værge). For at undgå sådanne ulemper er det værd at købe udvalgte sæder på flyet.
Bookinger er underlagt et gebyr, og prisen afhænger af flyselskabet og den ønskede sædetype. Som svar på din anmodning sender vi dig oplysninger om tilgængeligheden af de valgte sæder og prisen. Prisen for denne tjeneste varierer fra 5 EUR til 25 EUR pr. person (for hver flystrækning)*.
Husk: Antallet af ledige sæder på flyet ændres dynamisk, og udvalgte sæder er muligvis ikke tilgængelige.
* Priserne fastsættes af flyselskaberne og kan variere og er vejledende.
Du kan købe prioriteret boarding, når du booker din billet eller på et senere tidspunkt - op til 48 timer før afgang.
For at gøre dette skal du vælge den relevante mulighed på fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto endnu, skal du oprette en og importere din booking. Indtast bookingnummeret i feltet og klik på "Tilføj booking".
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.
Du kan også installere eSky-mobilapplikationen for endnu nemmere adgang til bookinger.
Husk: Tjenesten prioriteret boarding er begrænset og muligvis ikke tilgængelig.
Eksempler på vilkår og betingelser for køb og brug af tjenesten:
* Priserne fastsættes af flyselskaberne og kan variere. De viste beløb er vejledende.
Hvis din booking understøttes af eSky, skal du tjekke tidsplanen på din eSky-konto 12 timer før det planlagte afgangstidspunkt og følge de meddelelser, der blev modtaget på den e-mailadresse, du angav, da du bookede dine billetter. Hvis flyvetiden ændres, modtager du en besked med titlen: "VIGTIGT! Ændring af tidspunkt, flybillet [dit bookingnummer]". Vi sender dig også en ny billet med de reviderede flyvetider og alle nødvendige oplysninger via e-mail til den adresse, du angav, da du bookede.
Oplysninger om ændring af flyvetider kan findes på din konto under fanen "Mine bookinger". Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. Indtast bookingnummeret i feltet og klik på 'Tilføj booking.
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.
For nemheds skyld er det værd at bruge eSky-mobilapplikationen.
Du kan finde flere oplysninger om bookinger hos flyselskaber i vores artikel.
Hvis du har brug for oplysninger om status for din booking, men ikke kan finde din bekræftelse, skal du gå ind på fanen 'Mine bookinger' på din konto. Der finder du alle oplysninger om din rejse. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i feltet og klikke på 'Tilføj booking’.
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.
For nemheds skyld er det værd at bruge eSky-mobilapplikationen.
Vi sender også en bekræftelse i e-mailen, du modtager, når du har booket din billet. Hvis du ikke finder denne meddelelse i din indbakke, bedes du tjekke din spammappe og sørge for, at den e-mailadresse, du angav, når du bookede, er korrekt. Du kan også sende e-mailen med din billet igen ved hjælp af formularen på vores hjemmeside.
Hvis du er sikker på, at du har indtastet en forkert e-mailadresse, da du foretog din booking, for eksempel en tastefejl, bedes du kontakte os telefonisk for at foretage de nødvendige ændringer.
Du finder hotlinenummeret og åbningstider på din billet.
Du kan også rapportere en fejl ved hjælp af kontaktformularen.
Hvis du ønsker at ændre eller rette dine passageroplysninger, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktformularen.
Meget afhænger af, om du vil ændre oplysningerne eller bare rette dem lidt:
Eventuelle forkerte oplysninger på billetten, såsom
bør indberettes straks. Vi vil kontrollere muligheden for at rette de nævnte fejl, give oplysninger om mulige omkostninger og kontakte flyselskaberne vedrørende denne sag.
Husk: Manglen på danske tegn på billetten er ikke en fejl. Flyselskaber bruger dem bevidst ikke. Bogstaver med accenter eller andre specialtegn (f.eks. č, é, ö) erstattes på samme måde, ligesom mellemrum og tegnsætningstegn i flerdelte efternavne fjernes.
Muligheden for at ændre din flydato afhænger af flyselskabet og er normalt underlagt ekstra gebyrer.
Vi vil derefter kontakte flyselskabet og fortælle dig, om ændringen er mulig, hvor meget det vil koste, og hvad der ellers skal gøres for at foretage ændringen.
Nogle lavprisflyselskaber giver dig mulighed for at ændre din flyvning, men du skal betale for det (op til 185 EUR afhængigt af flyselskabet), mens andre flyselskaber kun tillader det som en del af dyrere billetpriser. Der opkræves et ændringsgebyr pr. person og pr. flyvning inkluderet i bookingen. Hvis prisen på nye billetter er højere, skal du betale forskellen. Hvis det er lavere, refunderer flyselskaberne ikke forskellen.
I nogle tilfælde opkræver vi et servicegebyr på 20 EUR (pr. passager), som er inkluderet i den endelige pris for ændringen. Vi vil informere dig om dette, inden vi træffer en endelig beslutning.
For at modtage en faktura for din booking hos eSky skal du vælge indstillingen "Jeg vil gerne modtage en momsfaktura", når du booker en flyrejse eller indkvartering. Dette er den eneste måde at anmode om en faktura for tjenester købt hos os.
Vi sender fakturaen til den angivne e-mailadresse. Hvis du stadig ikke modtager en faktura, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktformularen.
Du ved ikke, om du formåede at betale for din booking, eller venter du på, at den bliver afsluttet? Du kan tjekke det nemt og hurtigt på fanen "Min booking" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i det angivne felt og klikke på "Tilføj booking".
Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.
Du får nem og hurtig adgang til din konto takket være eSky-mobilapplikationen.
Hvis du foretrækker det, kan du forhøre dig om status for din booking ved hjælp af kontaktformularen.
Hotlinen er åben:
Mandag til fredag fra kl. 6.00 til 22.00
I weekender og helligdage fra kl. 09.00 til 17.00
Du kan ændre oplysningerne om køberen (ikke passageren!) op til 30 dage efter køb af billet eller booking af indkvartering, men ikke i alle tilfælde. Vi giver dig mulighed for at ændre dine oplysninger:
Det er ikke muligt at ændre oplysninger fra en virksomhed til en anden virksomhed eller fra en virksomhed til en fysisk person.
Hvis du ønsker at ændre billetkøberens oplysninger på fakturaen, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktformularen.
Forsikringscertifikatet er et finansielt dokument, der ligner en faktura. Af denne grund udsteder vi ikke en faktura for forsikringen. Du finder certifikatet sammen med din billet i en e-mail med titlen "Din elektroniske billet". Hvis du ikke kan finde den, skal du tjekke din konto eller din spammappe og sørge for, at du har den e-mailadresse, du brugte, da du bookede.
Refusionsbeløbet afhænger af de tjenester, der er købt sammen med billetten, og flyselskabets beslutning om refusionsbeløbet. Det nævnte beløb inkluderer blandt andet ikke: servicegebyr og yderligere tjenester købt hos eSky.
I nogle tilfælde refunderer flyselskaberne penge for aflyste bookinger i flere dele. F.eks. for specifikke passagerer, hvis bookingen bestod af billetter til et større antal personer, eller hvis den omfattede yderligere tjenester leveret af flyselskabet såsom ekstra bagage, sædebookinger osv.
Få flere oplysninger om, hvad der er inkluderet i din refusion.
I henhold til Loven om pakkerejser og tilknyttede turisttjenester kan refusionen tage op til 14 dage. Tilbagebetalingen foretages med samme betalingsmetode. Når du har anmodet om din refusion, sender vi dig en e-mail med alle oplysningerne.
Åbningstider
Mandag - fredag: 09:00 - 16:00
Vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt.