Menu

Leder du efter hjælp?

Håndter din booking og se svarene på de mest almindelige spørgsmål

Tjek status og håndter din booking

Send e-mail med reservationsbekræftelsen igen
Håndter din booking

Med Din konto kan du nemt:
  • tjekke dit bookingnummer og status,
  • anmode om en ændring i dato for din rejse,
  • finde ud af hvordan du tjekker ind online,
  • købe baggage og prioriteret boarding,
  • tjekke de nødvendige dokumenter og nuværende sikkerhedsregler i destinationslandet,
  • tjekke visakrav og købe dit visum eller ESTA,
  • booke indkvartering med rabat, købe forsikring og leje en bil.

  • Logge ind eller registrere med den e-mail, der blev brugt til at foretage booking.

    Gå til Din konto
    Tjek din bookingstatus uden at logge ind - her

    Find et emne, der interesserer dig

    Aktuelle oplysninger

    • Hvorfor er min betaling for booking delt i to bankoverførsler for nogle flyselskaber?

      Flyselskabet kræver, at du opdeler servicegebyret i to separate trin. I det første trin betaler du for billetten. I det andet trin opkræves du et servicegebyr og betaler for andre tjenester (f.eks. købt forsikring). Du kan få adgang til hvert trin, når du vælger din betalingsmetode.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Bookingbekræftelse hos Ryanair. Hvordan fungerer det?

      Hvis et lavprisflyselskab som Ryanair kræver bekræftelse af din booking, vil du modtage en e-mail fra os eller flyselskabet med de relevante oplysninger og et link til bekræftelsesformularen.

      Dette er standard praksis, og din billet vil stadig være gyldig. Men hvis du ikke bekræfter din booking, vil du ikke være i stand til at administrere den. Derudover vil du ikke kunne foretage online check-in, og du skal betale et gebyr i lufthavnen (ca. 55 € pr. person pr. flyvning).

      Før du begynder at tjekke din booking, skal du forberede følgende:

      • En enhed med et fungerende kamera, som du vil bruge til bekræftelsen,
      • Dit betalingskort og identitetskort,
      • Dit flybookingnummer (du finder det i din e-mail eller på din elektroniske billet),
      • Andre oplysninger, der blev brugt til at booke billetten.

      Bekræftelsesformularen kan bestå af flere trin, så følg instruktionerne på flyselskabets hjemmeside. Indtast de nødvendige oplysninger og giv de nødvendige tilladelser. Flyselskabet kan også bede om en scanning eller et foto af det dokument, der blev brugt til at foretage bookingen, og et foto af dit ansigt.

      Find ud af mere i guiden: Bookingbekræftelse hos flyselskab.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Mit fly er blevet aflyst. Hvad nu?

      Hvis dit fly er blevet aflyst af flyselskabet, har du ret til at vælge mellem en ny flydato eller en refusion for din billet i stedet. Det er op til flyselskabet at beslutte sig for refusionsformen (du kan f.eks. modtage en kupon, point eller penge).

      Hvordan du forholder dig afhænger af, hvem der håndterer din booking, og hvem der kontakter dig: eSky eller flyselskabet direkte (få mere at vide om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskaber). Du finder aktuelle oplysninger om, hvem der håndterer din booking i e-mailen, vi sender dig sammen med din flybillet. Når der står: "Du kan tjekke de aktuelle oplysninger om din booking her". - Din booking håndteres af eSky. Hvis den meddelelse, du modtager, lyder: "Du kan finde de aktuelle oplysninger om tidsplanen på flyselskabets websted". - Din booking håndteres direkte af flyselskabet.

      Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.

      • eSky kontakter mig

        Hvis oplysninger om flyaflysningen er blevet sendt til din e-mailadresse af eSky, er refusionsproceduren som følger:

        • Vi informerer dig om, at flyselskabet har aflyst flyvningen
        • Vi kontakter flyselskabet for at finde ud af, hvilke refusionsmuligheder der er tilgængelige for dig
        • Når vi har disse oplysninger, sender vi dig en besked med de refusionsmuligheder, der er tilgængelige for dig; Typen af refusion afhænger helt af flyselskabet
        • I tilfælde af statusændringer eller forlængede ventetider sender vi dig en e-mail med de relevante oplysninger
        • Hvis din booking består af mere end én billet, informerer vi dig om de tilgængelige refusionsmuligheder i en eller flere separate meddelelser

        Administrer din booking på din konto.

      • Flyselskabet kontakter mig

        Hvis oplysningerne om flyaflysningen blev sendt direkte til din e-mailadresse af flyselskabet, er processen for omlægning eller refusion udelukkende baseret på flyselskabets politik. I dette tilfælde vil du modtage alle oplysninger direkte fra flyselskabet herunder næste trin, som er en liste over tilgængelige refusionsmuligheder og opdateringer om status for din sag. For at få en refusion skal du følge de oplysninger, der er sendt til dig, og kontakte flyselskabet direkte f.eks. via e-mail eller telefon.

      Husk: Refusion for ubrugte billetter inkluderer billetprisen og lufthavnsgebyrer. Andre eSky-tjenester, der er købt sammen med billetten, refunderes muligvis ikke.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvor lang tid tager det at få refusion for en aflyst flyvning?

      Venter du på refusion for en billet, der ikke er brugt? Du kan være sikker på, at hvis flyselskabet har accepteret dette, vil du helt sikkert modtage dine penge. Ventetiden kommer an på flyselskabet og kan tage fra 3 dage og op til 3 måneder. Nedenfor finder du oplysninger om, hvem der kontakter dig vedrørende refusionen (find ud af mere om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskabet).

      • Hvis din booking håndteres af eSky (du ved dette, hvis e-mailen, vi sendte dig med din billet, siger "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her"), sender vi dig oplysninger om flyaflysningen og træffer foranstaltninger så hurtigt som muligt for at få refunderet billetten fra flyselskabet på dine vegne. Vi vil indhente oplysninger om de former for refusion, som flyselskabet tilbyder, og følge sagen til ende. Vi vil holde dig informeret.
      • Hvis din booking håndteres direkte af flyselskabet (du ved, at dette er tilfældet, hvis e-mailen, vi sendte dig med din billet, sagde: "Du kan finde de seneste oplysninger om tidsplanen på flyselskabets hjemmeside"), vil du modtage alle oplysninger om refusioner, tilgængelige former for refusion og frister fra flyselskabet i den e-mail, der blev angivet under bookingprocessen. Hvis du gerne vil vide den aktuelle status for dit krav, og hvornår du modtager pengene, bedes du kontakte flyselskabet direkte via e-mail eller telefon.

      Husk: Refusioner sker meget hurtigere, hvis du vælger en kupon eller point, end hvis du vælger at overføre penge til din konto eller dit kort. Tilgængeligheden af refusionsmuligheden afhænger af det flyselskab, hvor du har en billet fra.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvilke dokumenter er påkrævet for rejser?

      Du finder en liste over dokumenter, der kræves til din rejse, på din konto. Når du er logget ind, kan du få adgang til dine bookingoplysninger og kontrollere modulet "Påkrævede dokumenter". Den hurtigste måde at få adgang til din konto på er ved at installere eSky-appen.

      I EU og nogle lande uden for EU behøver du kun et identitetskort for at krydse grænsen. For at finde ud af hvordan dette fungerer i de enkelte lande, kan du besøge vores hjemmeside.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Min eSky-konto - hvorfor skal jeg oprette en?

      Din konto giver dig mulighed for at administrere dine bookinger hurtigt og nemt. Hvad betyder dette?

      På din konto kan du:

      • tjekke dit bookingnummer og status
      • anmode om ændringer af dine rejsedatoer
      • finde ud af, hvordan du checker ind online
      • købe bagage og prioriteret boarding
      • kontrollere påkrævede dokumenter og gældende sikkerhedsbestemmelser i bestemmelseslandet
      • tjekke visumkrav og købe et visum eller ESTA
      • booke indkvartering med rabat, købe forsikring og leje en bil

      Læs artiklen for at få flere oplysninger om dine muligheder på din konto.

      Din konto kan oprettes på få øjeblikke enten på vores hjemmeside eller ved hjælp af eSky-appen. Hvis du ikke allerede har appen, kan du downloade den for at få adgang til dine bookinger når som helst.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvordan kan jeg kontakte eSky?

      Der er tre måder at gøre dette på:

      1. Hvis du har brug for hjælp under din rejse, skal du ringe til hjælpelinjen.
        Du finder hotlinenummeret og åbningstider på din billet.
      2. Hvis du ikke er på en rejse, men gerne vil kontakte os om en booking, skal du logge ind på Din konto. Dette giver dig mulighed for at administrere din booking og finde alle de oplysninger, du har brug for. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste dit bookingnummer i feltet og klikke på 'Tilføj booking’.

        Husk: Import af bookinger til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse som din konto.

        Ved at installere eSky-mobilapplikationen har du øjeblikkelig adgang til alle funktioner.

      3. Hvis du ikke er ude at rejse, men gerne vil kontakte os om noget andet, bedes du bruge kontaktformularen.
      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!

    Check-in online

    • Hvornår modtager jeg mit boardingkort, og hvor kan jeg finde det?

      Hvor du finder dit boardingkort eller din bekræftelse afhænger af, om du bliver kontaktet af eSky eller direkte af flyselskabet (læs mere om eSky-understøttede bookinger). Du finder de relevante oplysninger i e-mailen, vi sendte dig med din billet.

      Hvis der står: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her". - Din booking håndteres af eSky. Hvis din booking håndteres direkte af flyselskabet, vil den meddelelse, du modtager, sige: "Du kan finde de seneste oplysninger om tidsplanen på flyselskabets hjemmeside".

      Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.

      • Jeg bliver kontaktet af eSky, eller jeg bliver kontaktet af flyselskabet, men jeg har købt check-in hos eSky.
        Boardingkort eller bekræftelser sendes til den e-mailadresse, du angav, da du bookede din billet, og vil være tilgængelige på din eSky-konto 24 til 8 timer før din planlagte flyvetid. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. Indtast dit bookingnummer i feltet og klik på "Tilføj booking".

        Husk: Import af bookinger til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse som din konto. For øjeblikkelig adgang til at administrere dine bookinger skal du installere -mobilappen.

        Hvis din rejse består af flere flyvninger, vil billetterne eller bekræftelserne blive gjort tilgængelige separat på din eSky-konto og sendt i separate e-mails: 24 til 8 timer før hver flyvnings afgang.

        Eksempel nr. 1

        Hvis du flyver:

        • fra Warszawa til London den 1/6 kl. 3.00 PM,
        • fra London til Warszawa den 7/6 kl. 7.00 PM.

        Du modtager boardingkort eller bekræftelser:

        • for en flyvning fra Warszawa til London den 30/5, tidligst kl. 3.00 PM (senest den 1/6 kl. 7.00 AM),
        • for en flyvning fra London til Warszawa den 5/6, tidligst kl. 7.00 PM (senest den 7/6 kl. 11:00 AM).

        Eksempel nr. 2

        Hvis du flyver:

        • fra Warszawa til Tenerife den 1/6 kl. 9.00 AM med et forbindelsesfly i Barcelona den 1/6 kl. 1.00 PM (MultiLine-fly),
        • fra Tenerife to Warszawa den 7/6 kl. 12.00 AM med et forbindelsesfly Frankfurt den 7/6 kl. 6.00 PM (MultiLine-fly).

        Du modtager boardingkort eller bekræftelser:

        • for en flyvning fra Warszawa til Barcelona den 30/5, tidligst kl. 9.00 AM (senest den 1/6 kl. 1.00 AM),
        • for en flyvning fra Barcelona til Tenerife den 30/5, tidligst kl. 1.00 PM (senest den 1/6 kl. 5.00 AM),
        • for en flyvning fra Tenerife til Frankfurt den 5/6, tidligst kl. 12.00 AM (senest den 7/6 kl. 4.00 AM),
        • for en flyvning fra Frankfurt til Warszawa den 5/6, tidligst kl. 6.00 PM (senest den 7/6 kl. 10.00 AM).

        Hvis dit fly har afgang om mindre end 8 timer, og du endnu ikke har modtaget en e-mail med dine boardingkort eller check-in-bekræftelse, bedes du tjekke din eSky-konto eller din spammappe for at se, hvilken e-mailadresse der blev angivet, da du foretog din booking. Det er muligt, at billetterne er blevet sendt til en anden e-mailadresse.

        Husk: For flyvninger, der kræver yderligere oplysninger på check-in-formularen, sendes boardingkort eller bekræftelser, forudsat at de krævede oplysninger er udfyldt. Hvis du rejser med mere end én passager, skal du sørge for at give oplysninger om hver passager.

      • Flyselskabet kontakter mig
        Hvis du checker ind online på flyselskabets hjemmeside, downloader du dit boardingkort, så snart du har checket ind i henhold til flyselskabets instruktioner.
      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Skal jeg udskrive mit boardingkort?

      For at sikre at du kan komme ombord på dit fly, skal du downloade og udskrive hvert boardingkort eller check-in-bekræftelse, der sendes til dig af eSky eller downloades fra din konto. Du kan også downloade dem og gemme dem på en mobil enhed (smartphone eller tablet) for at tage det med dig.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Check ind online trin for trin

      Ved check-in får du udstedt et boardingkort, så du kan gå ombord på flyet. For lavprisflyselskaber (f.eks. Ryanair, Wizz Air, easyJet) er det obligatorisk, og manglende boardingkort (printet eller gemt på en mobil enhed) vil resultere i et gebyr i lufthavnen eller afvisning af boarding.

      Check-in-proceduren varierer fra flyselskab til flyselskab og afhænger af, om du bliver kontaktet af eSky eller direkte af flyselskabet (få mere at vide om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskaber). Du finder de relevante oplysninger i e-mailen, vi sendte dig sammen med din billet.

      Hvis der står: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her". - Din booking behandles af eSky.

      Hvis den meddelelse, du har modtaget, siger: "Du kan finde de seneste oplysninger om tidsplanen på flyselskabets hjemmeside". - Din booking håndteres direkte af flyselskabet.

      Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.

      • Jeg bliver kontaktet af eSky, eller jeg bliver kontaktet af flyselskabet, men jeg har købt check-in hos eSky.
        Vi checker ind på dine vegne. For at gøre dette har vi brug for dine oplysninger og oplysninger om dem, der rejser med dig.

        • Du finder et link til dataformularen på din billet eller på fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere en booking. Indtast dit bookingnummer i feltet og klik på "Tilføj booking".

          Husk: Import af bookinger til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse som din konto.

        • For øjeblikkelig adgang til at administrere dine bookinger skal du installere eSky-mobilappen. Et link til check-in-formularen er også inkluderet i e-mailen, der sendes med din billet.
        • Udfyld venligst formularen så hurtigt som muligt. Dette vil gøre det muligt for os at checke dig ind og sende dig boardingkort eller en bekræftelse på check-in, så snart flyselskabet har åbnet check-in.

          Husk: Det er muligvis ikke muligt at forberede dig til check-in, hvis oplysningerne gives senere end 24 timer før afgang.

        • Hvis du ikke giver os dine oplysninger på forhånd, minder vi dig om det 72 timer før din planlagte afgang. Du vil derefter modtage en meddelelse med et link til check-in-formularen.
        • Dit boardingkort eller din check-in-bekræftelse vil blive gjort tilgængelig på din eSky-konto 24 til 8 timer før din planlagte flyvetid.
        • Vi sender også dit boardingkort eller check-in-bekræftelse 24 til 8 timer før din flyrejse til den e-mailadresse, du angav, da du bookede din billet. Hvis din flyafgang er om mindre end 8 timer, og du endnu ikke har modtaget en e-mail fra os, skal du gå til din eSky-konto og downloade dit boardingkort eller din bekræftelse eller tjekke din spammappe og sørge for, at du har den e-mailadresse, du angav, da du foretog din booking.
        • Boardingkort eller check-in-bekræftelse skal udskrives eller gemmes på en mobil enhed og vises i lufthavnen sammen med det ID, der blev brugt til check-in.

        Husk: Hvis din rejse består af flere flyvninger, vil boardingkortene eller bekræftelserne blive gjort tilgængelige separat på din eSky-konto og sendt i separate e-mails: 24 til 8 timer før hver flyvnings afgang.

      • Flyselskabet kontakter mig
        Du modtager alle oplysninger til online check-in fra flyselskabet. Check-in skal foretages på flyselskabets hjemmeside med den e-mailadresse, du angav, da du bookede hos eSky.
      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Fejl under online check-in

      Lavede du en fejl, da du indtastede dine passageroplysninger på check-in-formularen, eller da du checkede ind online? Giv os besked så hurtigt som muligt ved hjælp af vores kontaktformular.
      Vi vil kontrollere, hvad der skete og tilbyde dig alternative check-in-muligheder for at sikre, at din rejse går som smurt.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvor og hvordan indtaster jeg mine check-in-oplysninger?

      Hvor og hvordan du angiver dine oplysninger afhænger af, om du bliver kontaktet direkte af flyselskabet eller af eSky (find ud af mere om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskaber). Du finder de relevante oplysninger i e-mailen, vi sender dig sammen med din flybillet, med titlen "Din elektroniske billet". Når der står: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her". - Din booking behandles af eSky. Hvis din booking håndteres direkte af flyselskabet, vil den meddelelse, du modtager, lyde: "Du kan finde de seneste oplysninger om tidsplanen på flyselskabets hjemmeside".

      Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.

      • Jeg bliver kontaktet af eSky, eller jeg bliver kontaktet af flyselskabet, men jeg har købt check-in hos eSky.
        Du finder linket til check-in-formularen to steder:

        1. På fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste dit bookingnummer i feltet og klikke på "Tilføj booking".
          Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.
        2. På din billet under flyoplysninger.

        Hvis vi ikke har modtaget de nødvendige oplysninger fra dig senest 7 dage før afrejse, sender vi dig en påmindelsesmail med et link til formularen.

      • Flyselskabet kontakter mig
        Du modtager online check-in-oplysninger direkte fra flyselskabet til din e-mailadresse. Du checker selv ind på flyselskabets hjemmeside ved at indtaste de nødvendige oplysninger.
      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!

    Bagage

    • Hvordan køber jeg ekstra bagage?

      Hos eSky kan indchecket bagage købes ved booking af billet eller efter booking. Dog senest 48 timer før afgang.

      For at købe ekstra bagage skal du gå til fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. Indtast bookingnummeret i feltet, og klik på "Tilføj booking".

      Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse, som din konto blev oprettet med.

      Det er værd at bruge eSky-mobilapplikationen, som giver dig øjeblikkelig adgang til din booking. Du kan også købe ekstra bagage ved hjælp af kontaktformularen.

      Eksempler på betingelser:

      Ryanair (pris pr. passager):

      • 10 kg, 1 stk. bagage 55 x 40 x 20 cm – fra 100 DKK til 210 DKK*
      • 20 kg, 1 stk. bagage 81 x 119 x 119 cm – fra 195 DKK til 380 DKK*

      Wizz Air (pris pr. passager):

      • 10 kg, 1 stk. bagage – fra 75 DKK til 210 DKK*
      • 20 kg, 1 stk. bagage – fra 115 DKK to 380 DKK*
      • 32 kg, 1 stk. bagege – fra 175 DKK til 550 DKK*

      For information om andre flyselskaber, klik her.

      * Priserne fastsættes af flyselskaberne og kan variere. De viste beløb er vejledende.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Indchecket bagage og håndbagage - de vigtigste oplysninger

      For at finde ud af hvad du må medbringe ombord, og hvordan du checker din bagage ind, se vores artikel.

      Flyselskaber skelner normalt mellem tre typer bagage - personlige genstande, håndbagage (kabinetaske) og indchecket bagage (bagage placeret i flyets lastrum).

      • Personlige genstande er altid inkluderet i billetprisen, og du kan tage dem med dig på flyet. Det kan være en rygsæk, en håndtaske eller en lille taske, der kan være under sædet. Hvert flyselskab har sine egne størrelses- og vægtgrænser for personlige genstande. Af sikkerhedsmæssige årsager er listen over genstande, der kan tages ombord, strengt reguleret.
      • Håndbagage kan medbringes ombord på flyet gratis eller mod et gebyr (afhængigt af billetpris og flyselskab) og placeres i bagagerummet over sædet under rejsens varighed. Af sikkerhedsmæssige årsager er det strengt reguleret, hvad der må medbringes i håndbagagen (f.eks. hvor meget væske der må medbringes i denne type bagage). Hvert flyselskab har sine egne strenge størrelses- og vægtgrænser.
      • Indchecket bagage er bagage, der er større i vægt og størrelse end håndbagage. Hos lavprisflyselskaber (såsom Ryanair, Wizz Air eller easyJet) skal den altid betales for, mens det hos andre flyselskaber kan være inkluderet i billetprisen. Reglerne tillader også, at du medbringer genstande i din indcheckede bagage, som ikke kan medbringes i din håndbagage. Denne type bagage anbefales til længere rejser. Som i andre tilfælde er størrelsen og vægten af indchecket bagage strengt reguleret af flyselskaberne. Indchecket bagage skal altid afleveres til et flyselskab efter eget valg i lufthavnen, inden du går gennem sikkerhedskontrollen.

      For at se hvilken bagage du må medbringe på en rejse eller for at købe indchecket bagage, skal du gå til fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Har du ikke en konto? Opret en og importer din booking. Indtast bookingnummeret i feltet og klik på "Tilføj booking".

      Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse, som din konto blev oprettet med.

      Det er værd at bruge eSky-mobilapplikationen, som giver dig øjeblikkelig adgang til dine bookinger.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Bagage og prioriteret boarding

      Prioriteret boarding giver dig mulighed for at få plads forrest i køen og undgå lange køer.

      Nogle lavprisflyselskaber (f.eks. Ryanair og Wizz Air) tillader dig også at medbringe ekstra håndbagage som en del af ovenstående tjeneste. Dette er dog ikke reglen, så kontroller altid, hvad der er inkluderet i tjenesten, før du køber den.

      Du kan købe prioriteret boarding, når du booker din billet eller på et senere tidspunkt via din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i feltet og klikke på "Tilføj booking".

      Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der er foretaget med den samme e-mailadresse, som din konto blev oprettet med.

      For øjeblikkelig adgang til din konto er det værd at bruge eSky-mobilapplikationen.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvad er grænserne for bagage?

      Grænser for bagage fastsættes af de enkelte flyselskaber. Det betyder, at det er bedst at tjekke, hvor meget bagage du må medbringe, før du køber din billet.

      • Du har allerede en billet, du gør dig klar til at rejse og vil tjekke, hvor meget bagage du kan tage med dig på flyet? Brug fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto, hvor du finder alle de oplysninger, du har brug for om din tilladte bagagemængde. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. Indtast bookingnummeret i feltet og klik på "Tilføj booking".

        Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.

        Brug eSky-mobilapplikationen for øjeblikkelig adgang til din konto.

      • Klar til at købe en billet? Oplysninger om det maksimale antal, vægt og størrelsen for bagage findes i bookingformularen. Du kan også finde dem i vores artikel.
      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvilken bagage er inkluderet i min booking?

      Oplysninger om købt bagage kan findes i sektionen "Bagage" på din elektroniske billet. De gælder for hver passager individuelt. Du kan også tjekke dem på din eSky-konto. Når du er logget ind, skal du vælge "Mine bookinger" og gå til afsnittet "Passagerer". Hver rejsende tildeles en tilladt bagagemængde.

      Husk: Hvis din bagage blev købt senere end din billet, kan du finde opdaterede oplysninger på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i feltet og klikke på "Tilføj booking". For nemheds skyld kan du installere eSky-mobilapplikationen.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!

    Min booking

    • Hvordan betaler jeg for en booking?

      Du vælger betalingsmetoden på bookingformularen. Du kan betale for din booking på mange populære måder: med debet- eller kreditkort samt straksbetalinger, hvor det er muligt.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvor kan jeg finde eSky-bookingnummeret?

      Du finder det 10-cifrede eSky-bookingnummer på din billet, som vi sendte til dig i e-mailen med emnet: "Din elektroniske billet". Hvis du ikke kan finde den, skal du tjekke din konto eller din spammappe og sørge for, at du har den e-mailadresse, du brugte, da du bookede.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Jeg vil gerne annullere min booking. Hvordan gør jeg det?

      For at finde ud af om du kan annullere din billet og få en refusion, skal du bruge kontaktformularen eller tjekke refusionsmuligheden på din konto.

      Hos de fleste lavprisflyselskaber (herunder Ryanair, Wizz Air, easyJet) er det ikke muligt at få refunderet en købt billet. Flyselskaberne angiver i deres bookingbetingelser, at deres billetter ikke kan refunderes.
      For ruteflyselskaber (f.eks. LOT, Lufthansa, Air France) er muligheden for at refundere billetter angivet i prisbetingelserne.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvordan kan jeg tjekke status for min booking?

      Du kan tjekke status for din booking på en af to måder. Den metode, du vælger, afhænger af, om du bliver kontaktet af eSky eller direkte af flyselskabet (få mere at vide om eSky-bookinger understøttet af flyselskaber). Du finder de relevante oplysninger i e-mailen, vi sendte dig sammen med din billet.

      Hvis den indeholder følgende: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her" - Din booking håndteres af eSky. Hvis din booking håndteres direkte af flyselskabet, vil den besked, du modtager, lyde: "Du kan finde de seneste oplysninger om tidsplanen på flyselskabets hjemmeside".

      Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.

      • eSky kontakter mig
        Den aktuelle status for fly- og hotelbookinger samt Fly+Hotel-pakker
        kan findes på fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i det angivne felt og klikke på "Tilføj booking".

        Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger foretaget med den samme e-mailadresse, der blev brugt til at oprette din konto.

        For nemheds skyld kan du installere eSky-mobilapplikationen. Dette giver dig øjeblikkelig adgang til din konto og din booking.

        Vi sender også oplysninger til din e-mailadresse i tilfælde af en ændring af tidsplanen eller flyaflysning. Vi anbefaler, at du tjekker flyveplanen på din eSky-konto 12 timer før det planlagte afgangstidspunkt og følger eventuelle meddelelser, der sendes til den e-mailadresse, du angav, da du bookede dine billetter.

      • Flyselskabet kontakter mig
        Du kan tjekke den aktuelle bookingstatus på flyselskabets hjemmeside ved at logge ind med oplysningerne fra flyselskabet. I tilfælde af ændringer i tidsplanen eller flyaflysninger modtager du disse oplysninger direkte fra flyselskabet på den e-mailadresse, der blev angivet på bookingtidspunktet. Vi anbefaler, at du tjekker flyveplanen på flyselskabets hjemmeside 12 timer før det planlagte afgangstidspunkt og følger eventuelle meddelelser, der sendes til den e-mailadresse, der blev angivet, da du bookede dine billetter.
      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvordan administrerer jeg min booking?

      Den måde, du kan administrere din booking på, afhænger af, om den håndteres af eSky eller direkte af flyselskabet (du finder disse oplysninger i e-mailen med din billet (find ud af mere om eSky-bookinger, der håndteres af flyselskaber).

      Hvis den indeholder følgende tekst: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her" - Din booking håndteres af eSky. Hvis den besked, du modtager, lyder: "Tjek flyselskabets hjemmeside for opdaterede flyoplysninger" - Din booking håndteres direkte af flyselskabet.

      Husk: Nogle lavprisflyselskaber har i modsætning til ruteflyselskaber (såsom LOT eller Lufthansa) ikke et direkte samarbejde med andre partnere, f.eks. flysøgemaskiner eller rejsesalgstjenester som eSky, til at betjene deres brugere. Som følge heraf betjenes nogle af de mennesker, der booker billetter fra lavprisflyselskaber hos eSky, direkte af flyselskaberne.

      • eSky kontakter mig
        Du kan administrere dine bookinger via din eSky-konto. For at få adgang til din konto når som helst og hvor som helst skal du installere mobilapplikationen. Her kan du:

        • tjekke dit bookingreferencenummer og status
        • ændre dine rejsedatoer
        • finde ud af, hvordan du checker ind online
        • købe ekstra bagage og prioriteret boarding
        • tjekke de krævede dokumenter og gældende sikkerhedsbestemmelser i bestemmelseslandet
        • tjekke visumkrav og købe et visum eller ESTA
        • booke indkvartering med rabat, købe forsikring og leje en bil

        Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i feltet og klikke på 'Tilføj booking’.

        Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger foretaget med den samme e-mailadresse, der blev brugt til at oprette din konto.
        Du kan lære mere om din konto i vores artikel.

      • Flyselskabet kontakter mig
        Bookingadministration, oplysninger om den aktuelle flyveplan og rejseoplysninger er tilgængelige på flyselskabets hjemmeside. Flyselskabet sender dig alle oplysninger om mulighed for at administrere din booking og den foretrukne kontaktmetode direkte til den e-mailadresse, du angav, da du købte dine billetter.
      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvordan booker (køber) jeg et bestemt sæde på et fly?

      Hvis du ønsker at booke et bestemt sæde, f.eks. ved et vindue, med ekstra benplads eller ved siden af dine medpassagerer, kan du gøre det, når du booker din billet hos eSky (kun tilgængeligt hos udvalgte flyselskaber) eller ved at bruge kontaktformularen. Hvis du bruger formularen, bedes du sende os oplysningerne mindst 24 timer før afgang.

      Flybookingsystemer tildeler sæder tilfældigt på flyet, så hvis du rejser med nogen, skal du overveje, hvor du vil sidde (den eneste undtagelse er, når et barn rejser med en værge). For at undgå sådanne ulemper er det værd at købe udvalgte sæder på flyet.

      Bookinger er underlagt et gebyr, og prisen afhænger af flyselskabet og den ønskede sædetype. Som svar på din anmodning sender vi dig oplysninger om tilgængeligheden af de valgte sæder og prisen. Prisen for denne tjeneste varierer fra 5 EUR til 25 EUR pr. person (for hver flystrækning)*.

      Husk: Antallet af ledige sæder på flyet ændres dynamisk, og udvalgte sæder er muligvis ikke tilgængelige.

      * Priserne fastsættes af flyselskaberne og kan variere og er vejledende.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvordan køber jeg prioriteret boarding?

      Du kan købe prioriteret boarding, når du booker din billet eller på et senere tidspunkt - op til 48 timer før afgang.
      For at gøre dette skal du vælge den relevante mulighed på fanen "Mine bookinger" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto endnu, skal du oprette en og importere din booking. Indtast bookingnummeret i feltet og klik på "Tilføj booking".

      Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.

      Du kan også installere eSky-mobilapplikationen for endnu nemmere adgang til bookinger.

      Husk: Tjenesten prioriteret boarding er begrænset og muligvis ikke tilgængelig.

      Eksempler på vilkår og betingelser for køb og brug af tjenesten:

      • Ryanair (pris pr. flysegment/person):
        boarding af flyet i prioritetskøen: et stykke håndbagage med en maksimal størrelse på 40 x 20 x 25 cm. og et stykke håndbagage med en maksimal størrelse på 55 x 40 x 20 cm. og vægt op til 10 kg. - fra 6 EUR til 36 EUR*.
      • Wizz Air (pris pr. flysegment/person):
        boarding af flyet i prioritetskøen: et stykke håndbagage med en maksimal størrelse på 40 × 30 × 20 cm. og en vægt på højst 10 kg. Håndbagage nummer to med en maksimal størrelse på 50 × 40 × 23 cm. og en vægt på højst 10 kg. – fra 5 EUR til 60 EUR*.

      * Priserne fastsættes af flyselskaberne og kan variere. De viste beløb er vejledende.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvor kan jeg finde oplysninger om ændringer af flyselskabets flyvetid?
      • Hvis din booking understøttes af eSky, skal du tjekke tidsplanen på din eSky-konto 12 timer før det planlagte afgangstidspunkt og følge de meddelelser, der blev modtaget på den e-mailadresse, du angav, da du bookede dine billetter. Hvis flyvetiden ændres, modtager du en besked med titlen: "VIGTIGT! Ændring af tidspunkt, flybillet [dit bookingnummer]". Vi sender dig også en ny billet med de reviderede flyvetider og alle nødvendige oplysninger via e-mail til den adresse, du angav, da du bookede.

        Oplysninger om ændring af flyvetider kan findes på din konto under fanen "Mine bookinger". Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. Indtast bookingnummeret i feltet og klik på 'Tilføj booking.

        Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.

        For nemheds skyld er det værd at bruge eSky-mobilapplikationen.

      • Hvis din booking håndteres af et flyselskab
        Du vil modtage alle oplysninger om ændringer i tidsplanen direkte fra flyselskabet til den e-mailadresse, du angav, da du bookede din billet. Du kan også tjekke den aktuelle flyveplan på flyselskabets hjemmeside. Vi anbefaler, at du tjekker flyveplanen på flyselskabets hjemmeside 12 timer før det planlagte afgangstidspunkt og følger eventuelle meddelelser, der modtages på den e-mailadresse, du angav, da du bookede din billet.
      • Hvis du ikke ved, hvem der håndterer din booking, bedes du tjekke e-mailen, vi sendte dig med din billet. Hvis den indeholder følgende: "Du kan tjekke de seneste oplysninger om din booking her" - Din booking håndteres af eSky. Hvis den besked, du modtager, lyder: "Du kan finde opdaterede oplysninger om din flyvning på flyselskabets hjemmeside" - Din booking håndteres direkte af flyselskabet.

      Du kan finde flere oplysninger om bookinger hos flyselskaber i vores artikel.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Jeg kan ikke finde min bookingbekræftelse. Hvordan kan jeg tjekke dens status?

      Hvis du har brug for oplysninger om status for din booking, men ikke kan finde din bekræftelse, skal du gå ind på fanen 'Mine bookinger' på din konto. Der finder du alle oplysninger om din rejse. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i feltet og klikke på 'Tilføj booking’.

      Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.

      For nemheds skyld er det værd at bruge eSky-mobilapplikationen.

      Vi sender også en bekræftelse i e-mailen, du modtager, når du har booket din billet. Hvis du ikke finder denne meddelelse i din indbakke, bedes du tjekke din spammappe og sørge for, at den e-mailadresse, du angav, når du bookede, er korrekt. Du kan også sende e-mailen med din billet igen ved hjælp af formularen på vores hjemmeside.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!

    Ændringer i din booking

    • Hvordan ændrer eller retter jeg den e-mailadresse, jeg angav, da jeg bookede?

      Hvis du er sikker på, at du har indtastet en forkert e-mailadresse, da du foretog din booking, for eksempel en tastefejl, bedes du kontakte os telefonisk for at foretage de nødvendige ændringer.

      Du finder hotlinenummeret og åbningstider på din billet.

      Du kan også rapportere en fejl ved hjælp af kontaktformularen.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvordan retter eller ændrer jeg passageroplysninger?

      Hvis du ønsker at ændre eller rette dine passageroplysninger, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktformularen.

      Meget afhænger af, om du vil ændre oplysningerne eller bare rette dem lidt:

      • Ændring af oplysningerne på din billet, f.eks. overdragelse af billetten til en anden person - de fleste flyselskaber tillader ikke, at du ændrer oplysningerne på din billet.
      • At rette forkerte oplysninger, f.eks. slåfejl i for- og efternavne, er normalt muligt, men omfanget og omkostningerne afhænger af flyselskabet.

      Eventuelle forkerte oplysninger på billetten, såsom

      • slåfejl i navn eller efternavn,
      • forkert fødselsdato,
      • forkert passagertitel (hr./frk.),
      • forkert passagertype (voksen/barn),

      bør indberettes straks. Vi vil kontrollere muligheden for at rette de nævnte fejl, give oplysninger om mulige omkostninger og kontakte flyselskaberne vedrørende denne sag.

      Husk: Manglen på danske tegn på billetten er ikke en fejl. Flyselskaber bruger dem bevidst ikke. Bogstaver med accenter eller andre specialtegn (f.eks. č, é, ö) erstattes på samme måde, ligesom mellemrum og tegnsætningstegn i flerdelte efternavne fjernes.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvordan ændrer jeg min flydato?

      Muligheden for at ændre din flydato afhænger af flyselskabet og er normalt underlagt ekstra gebyrer.

      • Din booking håndteres direkte af flyselskabet
        For at finde ud af om du kan ændre din flydato, bedes du kontakte flyselskabet direkte. De vil også være i stand til at fortælle dig omkostningerne ved en sådan ændring.
        Læs mere om eSky-bookinger understøttet af flyselskaber i vores artikel.
      • Din booking håndteres af eSky
        Vi finder ud af
        , om en ændring er mulig, og hvor meget det vil koste. Sådan fortæller du os, at du vil ændre datoen:
        1. Brug af din konto. Du skal blot gå til dine bookingoplysninger og vælge muligheden 'Spørg om ændring eller refusion af din billet'. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i feltet og klikke på 'Tilføj booking’.
          Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.
          Du kan også installere eSky-mobilapplikationen for hurtig og bekvem adgang til din konto.
        2. Brug af kontaktformular.

        Vi vil derefter kontakte flyselskabet og fortælle dig, om ændringen er mulig, hvor meget det vil koste, og hvad der ellers skal gøres for at foretage ændringen.

        Nogle lavprisflyselskaber giver dig mulighed for at ændre din flyvning, men du skal betale for det (op til 185 EUR afhængigt af flyselskabet), mens andre flyselskaber kun tillader det som en del af dyrere billetpriser. Der opkræves et ændringsgebyr pr. person og pr. flyvning inkluderet i bookingen. Hvis prisen på nye billetter er højere, skal du betale forskellen. Hvis det er lavere, refunderer flyselskaberne ikke forskellen.

        I nogle tilfælde opkræver vi et servicegebyr på 20 EUR (pr. passager), som er inkluderet i den endelige pris for ændringen. Vi vil informere dig om dette, inden vi træffer en endelig beslutning.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!

    Faktura

    • Afsendelse af en faktura

      For at modtage en faktura for din booking hos eSky skal du vælge indstillingen "Jeg vil gerne modtage en momsfaktura", når du booker en flyrejse eller indkvartering. Dette er den eneste måde at anmode om en faktura for tjenester købt hos os.
      Vi sender fakturaen til den angivne e-mailadresse. Hvis du stadig ikke modtager en faktura, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktformularen.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvordan tjekkes betalingsstatus?

      Du ved ikke, om du formåede at betale for din booking, eller venter du på, at den bliver afsluttet? Du kan tjekke det nemt og hurtigt på fanen "Min booking" på din eSky-konto. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en og importere din booking. For at gøre dette skal du indtaste bookingnummeret i det angivne felt og klikke på "Tilføj booking".

      Husk: Import af en booking til din konto fungerer kun for bookinger, der foretages med den samme e-mailadresse, som blev brugt til at oprette din konto.

      Du får nem og hurtig adgang til din konto takket være eSky-mobilapplikationen.

      Hvis du foretrækker det, kan du forhøre dig om status for din booking ved hjælp af kontaktformularen.

      Hotlinen er åben:
      Mandag til fredag fra kl. 6.00 til 22.00
      I weekender og helligdage fra kl. 09.00 til 17.00

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvordan korrigeres fakturaoplysninger?

      Du kan ændre oplysningerne om køberen (ikke passageren!) op til 30 dage efter køb af billet eller booking af indkvartering, men ikke i alle tilfælde. Vi giver dig mulighed for at ændre dine oplysninger:

      • fra en fysisk person til en anden fysisk person
      • fra en person til en virksomhed

      Det er ikke muligt at ændre oplysninger fra en virksomhed til en anden virksomhed eller fra en virksomhed til en fysisk person.

      Hvis du ønsker at ændre billetkøberens oplysninger på fakturaen, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktformularen.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Modtager jeg en faktura på forsikringen?

      Forsikringscertifikatet er et finansielt dokument, der ligner en faktura. Af denne grund udsteder vi ikke en faktura for forsikringen. Du finder certifikatet sammen med din billet i en e-mail med titlen "Din elektroniske billet". Hvis du ikke kan finde den, skal du tjekke din konto eller din spammappe og sørge for, at du har den e-mailadresse, du brugte, da du bookede.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!

    Andet

    • Refusionsbeløbet er mindre end det samlede beløb for min booking. Hvorfor?

      Refusionsbeløbet afhænger af de tjenester, der er købt sammen med billetten, og flyselskabets beslutning om refusionsbeløbet. Det nævnte beløb inkluderer blandt andet ikke: servicegebyr og yderligere tjenester købt hos eSky.

      I nogle tilfælde refunderer flyselskaberne penge for aflyste bookinger i flere dele. F.eks. for specifikke passagerer, hvis bookingen bestod af billetter til et større antal personer, eller hvis den omfattede yderligere tjenester leveret af flyselskabet såsom ekstra bagage, sædebookinger osv.

      Få flere oplysninger om, hvad der er inkluderet i din refusion.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!
    • Hvornår og hvordan modtager jeg pengene for den aflyste Fly+Hotel-pakke?

      I henhold til Loven om pakkerejser og tilknyttede turisttjenester kan refusionen tage op til 14 dage. Tilbagebetalingen foretages med samme betalingsmetode. Når du har anmodet om din refusion, sender vi dig en e-mail med alle oplysningerne.

      Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
      Efter min mening er denne artikel:
      Tak for din mening!

    Kontaktformular

    Få vores hjælp så hurtigt som muligt! Vælg det relevante emne og angiv de nødvendige oplysninger. Bemærk venligst: Kundesupport ydes i øjeblikket kun på engelsk.

    Åbningstider

    Mandag - fredag: 09:00 - 16:00

    Vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt.

    Hvordan kan vi hjælpe dig?

    Haster det? Så ring til os