Menu

Kontakt os

Vi kan hjælpe dig med din rejse

Tjek reservationsstatus og detaljer

Send e-mail med reservationsbekræftelsen igen
Tjek dine reservationsdetaljer og status

Du kan kontrollere din reservationsstatus i brugerzonen. For at gøre det skal du logge ind eller registrere dig med den e-mail, der blev brugt til at foretage reservationen og gå til fanen "Mine bookinger".

Gå til kontoen
Tjek din reservationsstatus uden at logge ind

Hyppigst stillede spørgsmål vedrørende booking

Min reservation

  • Ingen reservationsbekræftelse. Hvordan kan jeg tjekke dens status?

    Vi sender reservationsbekræftelsen i en e-mail, når billetterne er reserveret og betalt for. Den aktuelle reservationsstatus kan tjekkes på din konto hos eSkys brugerzone i "Min reservation" eller under dette link (du skal angive reservationsnummer og den e-mail, der blev angivet ved køb).

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!
  • Ingen boardingkort

    Vi sender boardingkort til den e-mail, der angives under reservationen mellem 48 og 8 timer før afgang. Hvis din rejse består af et flere flyvninger, sendes boardingkort i separate e-mails - fra 48 og op til 8 timer før hver enkelt af dem.

    Hvis din flyrejse er på mindre end 8 timer, og du ikke har e-mailen med boardingkortene, skal du kontrollere din SPAM-mappe og kontrollere, hvilken e-mail-adresse der blev angivet under reservationen. Det er muligt, at boardingkortene blev sendt til en anden indbakke.

    Vær opmærksom! Når det kommer til flyvninger, der kræver yderligere oplysninger i indtjekningsformularen, sendes boardingkort først, når de krævede oplysninger er tilføjet. Hvis din reservation inkluderer yderligere passagerer, skal du sørge for, at alle oplysninger er angivet.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!
  • Hvordan køber jeg bagage?

    Indchecket bagage kan købes ved reservation af billetten eller tilføjes efter, men senest 48 timer før flyvningen.

    Eksempler:

    Ryanair (pris pr. passager):

    • 10 kg, 1 stk. bagage 55 x 40 x 20 cm – fra 100 DKK til 210 DKK*
    • 20 kg, 1 stk. bagage 81 x 119 x 119 cm – fra 195 DKK til 380 DKK*

    Wizz Air (pris pr. passager):

    • 10 kg, 1 stk. bagage – fra 75 DKK til 210 DKK*
    • 20 kg, 1 stk. bagage – fra 115 DKK to 380 DKK*
    • 32 kg, 1 stk. bagege – fra 175 DKK til 550 DKK*

    Andre flyselskaber - [klik her]

    *Priserne er angivet af flyselskaberne og kan ændre sig. Priserne er kun vejledende.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!
  • Hvordan køber jeg prioriteret boarding?

    Prioriteret boarding kan købes ved reservation af billetten eller tilføjes efter, men senest 48 timer før flyrejsen.

    Vær opmærksom! Prioriteret boarding er begrænset og er muligvis utilgængeligt.

    Eksempler:

    Ryanair (pris pr. passager):

    • ombordstigning på flyet med prioriteteret boarding, giver mulighed for at tage en personlig taske med ombord, der ikke er større end 40 x 20 x 25 cm og en håndbagage, der ikke er ikke større end 55 x 40 x 20 cm og op til 10 kg - fra 45 DKK til 135 DKK*

    Wizz Air (pris pr. passager):

    • ombordstigning på flyet med prioriteret boarding, giver mulighed for at tage en håndbagage med ombord, der ikke er større end 40 x 30 x 20 cm og op til 10 kg samt brugt bagage, der ikke er større end 50 x 40 x 23 cm og op til 10 kg - fra 35 DKK USD til 230 DKK*

    *Priserne er angivet af flyselskaberne og kan ændre sig. Priserne er kun vejledende.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!
  • Hvordan vælger jeg mine sæder?

    Flyselskabers reservationssystemer tildeler sæder på flyet tilfældigt. I tilfælde af en flyvning med medpassagerer opdeler flyselskabet personer, der rejser sammen (den eneste undtagelse fra denne regel er en situation, hvor et barn rejser med en værge). For at undgå dette er det værd at købe dine sæder, så du ved, hvor du skal sidde.

    Tjenesten kan købes ved reservation af billetten (muligheden er kun tilgængelig for udvalgte flyselskaber) eller ved at kontakte os via kontaktformularen (link nedenfor).

    At booke et sæde er en betalt tjeneste, og prisen afhænger af flyselskabet og typen af det valgte sæde. Som svar på din meddelelse vil vores konsulenter sende information om ledige pladser og priser.

    Prisen på tjenesten varierer fra 33 DKK til 190 DKK pr. person (for hver flyvning).*

    Vær opmærksom! Antallet af frie sæder i flyet ændres dynamisk, og de valgte sæder er muligvis ikke tilgængelige.

    * Priserne er angivet af flyselskaberne og kan ændre sig. Priserne er kun vejledende.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!
  • Jeg vil annullere min reservation. Hvordan gør jeg?

    Hos de fleste lavprisselskaber (inklusive Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) er det umuligt at returnere billetten. Flyselskaberne understreger i reservationsbetingelserne, at billetterne ikke kan refunderes.

    Når det gælder kommercielle flyselskaber (f.eks. LOT, Lufthansa, Air France), specificeres muligheden for at returnere en billet i tariffbetingelserne.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!
  • Jeg har brug for særlig hjælp i lufthavnen. Hvad skal jeg gøre?

    Behovet for at bruge særlig hjælp i lufthavnen skal indsendes umiddelbart efter køb af billetten. Hvor lang tid før selve flyselskabet eller en lufthavn skal informeres om dette, afhænger af politikken for de specifikke luftfartsselskaber eller flyselskaber.

    Særlig hjælp er gratis og berettiget hertil er handicappede og personer med begrænset mobilitet.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!
  • Information om flyselskabers ændring af afgangstid

    Hvis et flyselskab ændrer tidspunktet for flyvningen, vil vi informere dig om det. Oplysninger om ændringen sendes til den e-mail, der blev angivet under reservationen.

    Beskeder fra os får titlen:
    VIGTIG! Planlagt ændringsmeddelelse, bekræftelseskode [reservationsnummer]

    Vær opmærksom! Vi sender den nye billet med en ændret afgangstid til den e-mail, der blev angivet under reservationen.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!

Online check-in

  • Fejl ved online check-in

    Hvis der opstod en fejl under angivelse af passageroplysninger i indtjekningsformularen eller under en uafhængig indtjekning, skal du straks informere os om det.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!

Ændringer i reservationen

  • Hvordan ændrer jeg afgangsdatoen?

    Muligheden for at ændre rejsedato afhænger af flyselskabet. Nogle af lavprisselskaberne tillader at ændre datoen mod et ekstra gebyr (afhængigt af luftfartsselskabet kan det være så højt som 1300 DKK), mens nogle af de kommercielle flyselskaber kun leverer sådan en service til udvalgte takster.

    Gebyret for ændring af datoen opkræves for hver passager og for hver enkelt flyvning. Derudover kan forskellen mellem priserne på en original og en ny billet føjes til beløbet. Flyselskaber returnerer ikke forskelle, hvis prisen på den nye billet er lavere end den originale.

    I nogle tilfælde opkræver eSky et gebyr på 119 DKK for at foretage en ændring af billetten, som er inkluderet i den samlede pris for ændringen. Dette gebyr opkræves for hver passager, der har brug for ændringer.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!
  • Ugyldige passageroplysninger i reservationen. Hvad skal jeg gøre?

    Hos de fleste flyselskaber er det ikke tilladt at ændre oplysningerne på billetten. Det er muligt at rette de forkerte data, men omfanget og prisen for ændringerne afhænger af politikken for det specifikke flyselskab.

    Alle forkerte oplysninger på billetten, såsom:

    • stavefejl i for- eller efternavn,
    • forkert fødselsdato,
    • forkert passagertitel (Hr/Fru),
    • orkert passagertype (voksen/barn)

    skal rapporteres med det samme. Vores konsulenter vil tjekke muligheden for at rette de ovenfor nævnte fejl, informere om de mulige gebyrer for ændringen og kontakte flyselskaberne for at rette oplysningerne på billetten.

    Vær opmærksom! Mangel på specialtegn og accenter (f.eks. Č, é, ö) såvel som mellemrum og diakritik i efternavne på billetten er ikke en fejl. Flyselskaber bruger dem ikke med vilje.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!

Faktura

  • Hvordan ændrer jeg køberens detaljer på fakturaen?

    Ændring af købers detaljer (ikke passageren!) er mulig i op til 30 dage efter køb af billetten. eSky giver mulighed for at ændre detaljerne:

    • fra en fysisk person til en anden fysisk person
    • fra en fysisk person til en virksomhed.

    Det er ikke muligt at ændre detaljerne fra virksomheden til en anden virksomhed eller fra virksomheden til en fysisk person.

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!
  • Hvorfor er der to beløb på en faktura - begge i forskellige valutaer?

    Da købet behandles af et polsk firma, kræver lovbestemmelserne, at der indføres to beløb på fakturaen. Den ene af dem er det beløb, som tjenesten blev købt i, og den anden svarer til PLN (polsk Zloty).

    Indeholder denne artikel de oplysninger, du ledte efter? Ja | Nej
    Efter min mening er denne artikel:
    Tak for din mening!

Kontaktformular - bookingtjeneste

Vi beder dig om at skrive dine beskeder på engelsk. Tak skal du have!

Åbningstider

Mandag - fredag: 6:00 - 00:00 ,
Lørdag: 10:00 - 16:00 ,
Søndag: 10:00 - 16:00

Vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Haster det? Så ring til os